Batteriladdning!

Den här veckan har Nina sovit bra och jag likaså =). Känner man sig utvilad gillar jag morgonpass, så det har faktiskt blivit några tidiga pass utan en kotte på gymmet. Jag kanske ska tillägga att lokalen är i huset. De gör ju det enkelt för mig att snabbt komma om Nina är hungrig.

Jag vet inte med dig men jag älskar att få välja och vraka bland alla redskap och kanske sjunga med i musiken lite 😉 Dessutom skulle jag inte våga ta en bild på mig själv där om någon är i närheten, haha.

Morgonträning-Karinbaronowsky

Passen avslutas med en tabata-app som hjälper till att träna bäckenbotten. Just nu övar jag på att aktivera de två olika delarna av bäckenbottens muskler separat. man får anstränga sig för att hitta rätt muskler, men skam den som ger sig! Mitt nästa inlägg blir om endast om denna muskelgrupp!

 

Idag blir det magträning och här är den 9 veckor efter förlossning

9 veckor efter förlossning2 karin Baronowsky

Magen 6 veckor efter förlossning. Inte så stor skillnad? Den ser nästan mer slim ut här.  Måttbandet visar iallafall ca -1 cm runt midja och över navel sedan dess. Men den största skillnaden är i styrka och definition, tycker jag.

6 veckor efter förlossning