Personlig träning utomhus!

karinBaronowsky2015

 

Du vet väl att du gärna får träna med mig utomhus också?! Vi kan tex springa backintervaller eller pass för att komma igång med löpning efter förlossning. Om du är intresserad av just löpning analyserar jag din styrka och steg först. Jag använder mig också av ett hållningsprogram på Ipad, för bästa feedback och program. Variationen är iallafall stor på hur man kan lägga upp pass och program! Min. gräns för löpkunder är 4 månader efter förlossning. Jag vill att du har hunnit träna styrketräning minst 6 veckor regelbundet innan och bäckenbottenträning minst 8 veckor. Om det finns vidare funderingar gällande regler så kontakta mig så diskuterar vi på karin@mamimami.se.

Är du gravid och vill anlita mig som löpcoach? Du behöver ha tränat löpning regelbundet 3 månader innan du blev gravid och efter första träff hos mvc är du välkommen att träna med mig!

Vi kan också träna olika former av styrketräning- allt från rehab 6 veckor efter förlossning, nybörjarträning för gravid eller tunga plyopass i park och lekpark. Välkommen med dina önskemål!

Om du bor i Bromma/Sundbyberg har du rabatterat pris. Just nu får du testa på en gång för endast 549 kr! Vill du köpa ett paket om 5 gånger betalar du endast 1995 kr. Detta gäller alltså utomhusträning! 

 

Klättringmamimami

I helgen körde jag och dottern lite alternativ ”träning” i skogen. Vi hittade ett rep fastsatt i en stor klättersten. Nu hade vi inga hjälmar med oss så det blev bara lite att känna på, men kanske vi förbereder oss lite bättre för klättring denna helg som kommer.